SKRIVET: 2010-09-19, kl 01:12:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

som i en dröm

Jag kommer oftast ihåg mina drömmar. Varför vet jag inte.. men jag gör det. I vilket fall så har en dröm börjat dyka upp hos mig. Det är inte samma dröm, men de liknar varandra och det är ofta samma personer som är med. Den är diffus, personerna i drömmen gestaltas ibland genom någon annans persons skepnad. Och den dyker upp ganska ofta nu för tiden. Betyder drömmar något? jag tror ju egentligen inte det. Jag tror att det är hjärnans sätt att sortera intryck och att det man drömmer bara är en slump. Men varför likande dröm om och om igen? kanske tror jag lite ändå, att det är något mitt omedvetna vill säga mig.. Något som egentligen är klart och tydligt men något som jag inte ser? Vad är det då jag inte förstår? Varför är gestaltas huvudpersonerna av någon annan? nej.. Blir inte klok på det.. Ibland tror jag att jag lider av lätt paranoia.. har nog för livlig fantasi helt enkelt. En dröm är bara en dröm.

Eller? 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: