SKRIVET: 2010-09-19, kl 13:24:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

barfota i snön

Sakta men säkert smyger den sig på.. förvandlingen.. Jag märkte den knappt i början, den kom så tyst, så försiktigt. Men den närmar sig. Jag känner det.
Jag nynnade med i en låt idag. Kunde inte texten, men jag tyckte att den svängde. Är inte det ett tecken? Eller som när jag helt plötsligt började tänka på den likgråa, svettiga bratwursten och det började vattnas i munnen på mig. Smaklökarna vidgade sig, luktsinnet var helspänt. Jag var verkligen sugen. Är inte bratwurst ganska gott egentligen? Börjar jag bli galen?
Jag vet hur det fungerar.. har gjort det förut. Ribban sänks och tillslut står man där barfota i snön och tycker att det är ganska varmt. Men jag gillar att vara barfota, så spelar det egentligen någon roll?  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: